Főoldal                                                                Társasházkezelés és kisebb szakipari munkák
körültekintően
és  szakszerűen                              

                                                                                                                                                                                                                               ”Bizalom mindenek felett”

 

 

 

Cégünk fő profilja a társasházkezelés, ingatlankezelés, de ezen kívül sokoldalúan foglalkozunk még számos más tevékenységgel is - takarítás, könyvelés - társasház könyvelése visszamenőleg, építőipari szakmunkák - lakatos, burkolási, villanyszerelési, üvegezési munkák, vízvezeték szerelés, festés.

Folyamatos megbízásokat kapunk pl. Herbária Zrt.-től. Jelenleg több Társasházat is kezelünk a város több kerületében, köztük panel és téglaépítésűt egyaránt, mely házaknál a lakói visszajelzések pozitívak felénk.

Törvény adta kötelezettségünknek eleget teszünk (kapcsolattartás a lakókkal, közgyűlések megtartása, kintlévőségek behajtása, határozatok kiküldése a Lakók részére)

Társaságunk önhatalmúlag nem határoz, csináltat meg dolgokat - nem is teheti meg - ezt csak a Tulajdonosok jóváhagyásával, velük egyeztetve teszi. (A rendkívüli eseteket kivéve!).

Lendületes, dinamikus fiatal csapatunk tagjai rendelkeznek ezen összetett feladatkörhöz szükséges társasházkezelői szakképesítéssel, emellett a cég tagjai pénzügyi és számviteli szakképesítéssel valamint humán-személyügyi szervező diplomával rendelkeznek. Így eme szakmából kifolyólag jó empatikus képességgel, problémamegoldó és szervezőkészséggel, jó kapcsolatteremtő és kommunikációs képességgel rendelkezünk, ami ebben a szakmában nélkülözhetetlen.

A tagok közintézmények üzemeltetésében, karbantartásában  10 év; nagyvállalatnál szerzett ügyvitel, szervezés és könyvelés területén 8 év szakmai háttérrel rendelkeznek.

2014-ben biztosításközvetítő végzettséget szereztünk, mely által a biztosítással – Társasház, lakás, nyugdíj, élet stb. - kapcsolatos feladatokat is teljes körűen el tudjuk látni. 

2015-ben Fundamenta termékek értékesítéssel is bővült cégünk tevékenységi köre, így ezen termékekkel kapcsolatban teljes körű tájékoztatást és ügyintézést tudunk biztosítani a Társasházak és magánszemélyek részére egyaránt.  

 A tagok műszakilag is felkészültek, így nem minden esetben kell külsős szerelőnek a munkát kiadni, aki nem feltétlenül ellenőrizhető, illetve adott esetben drágább. Emellett széleskörű szakmai kapcsolatkörrel rendelkezünk, így rövid időn belül biztosítani, illetve ajánlani tudunk minden jellegű szakipari hibák elhárítására és javítására kiváló, megbízható szakembereket a kivitelezésre, akik munkájukra teljes garanciát vállalnak, és több éve dolgozunk együtt velük. A Domus Central Kft. teljes bizalmát élvezik ezek a vállalkozók. Természetesen, ha a lakók úgy kívánják, a közös képviselet mellett felmerüli problémákra külsős vállalkozót is meg lehet bízni – ez esetben versenyeztetésre kerül sor.

Cégünk természetesen teljesen más, új és egyedi arculatot, profilt követ, a tagok eddig megszerzett tapasztalatai és elméleti tudása alapján. 

Cégünk úgy szeretné ténylegesen csökkenteni az Önök költségeit és kiadásait, hogy az épületek állaga legalább szinten maradjon, de hosszú távú cél, hogy nagymértékben javuljon, ezáltal társasházi ingatlana értéke is növekszik.

 

Cégünk nagy hangsúlyt fektet a fűtés, villanykorszerűsítésre, hőszigetelésre, a megújuló energiaforrásokat kihasználva

 

Amit biztosítani tudunk Önöknek: gyorsaság, hatékonyság, megbízhatóság, teljes körű ügyvitel valamit 24 órás készenléti ügyelet és megelőzés, a sürgős beavatkozások miatt

 

Cégünk jelentős szerepet tulajdonít a Számvizsgáló Bizottságnak, hogy munkánkat folyamatosan ellenőrizni tudják a tulajdonosok és a lakók, így kialakulhat a kölcsönös, hosszú távú bizalom és együttműködés. Hiszen együttműködés nélkül nincs siker.

 

Cégünk nem számol fel könyvelési díjat! Több közös képviselet, a lakók tudta nélkül felszámol könyvelési díjat, ami nem igazságos. Nálunk ez benne van az alapárban.

 

Közgyűlést évente többször tartunk, ahányszor szükséges, igény szerint, nem csak egyszer a kötelező évest. Ha nincs probléma, akkor csak az éves közgyűlést szoktuk megtartani.

 

Másik nagyon fontos alapelvünk a megelőzés és a folyamatos állapot felmérés jelentősége, a nagy károk, költségek elkerülése végett.

 

Cégünkben aktívan több tag foglalkozik a társasházak mindennapos ügyeivel, így nem egy emberre hárul minden gond, feladat, így sokkal nagyobb odafigyeléssel, hatékonyabban és nem utolsó sorban rövid idő alatt reagálni tudunk és megpróbáljuk megoldani a felmerülő problémákat

 

Cégünk ajánlata ezen felül:

·       teljes körű ügyintézést vállalunk - a megbízási díjban benne van a társasházzal, közös tulajdonnal kapcsolatosan felmerülő és azzal kapcsolatos teljes ügyintézés

 

·       kapcsolattartás közüzemi szolgáltatókkal, hivatalos szervekkel, bankokkal

 

·       nem kell időt szakítani a lakóközösségnek arra, hogy megbízható vállalkozót keressenek a fenti munkálatok elvégzésére

 

·       cégünket a lakóközösség folyamatosan ellenőrizheti

 

·       felmerülő problémáikkal napi 24 órában elérhetnek minket, és a kollégák rövid időn belül elhárítják a problémát

 

·       semlegesek és objektívek tudunk maradni fontosabb döntések meghozatalánál

 

·       megfelelő működési rendszer alapján dolgozunk

 

·       cégünk napi 8 órában, 24 órás ügyeletben foglalkozik társasházkezeléssel, így van idő a házak ügyes bajos dolgait intézni, hivatalos ügyekben eljárni és képviselni a házat

 

·       kamarai tagként cégünk naprakész, friss információt kap mindenről, ami a társasházat érinti, törvényi változások, kedvezőbb biztosítási és pályázati lehetőségek

 

·       helyszíni közös költség beszedést biztosítunk havonta egy alkalommal

 

 

Díjazás: Minden ingatlan egyedi paraméterekkel rendelkezik (albetétek száma, ingatlan életkora, állaga, állapota, lakók demográfiai összetétele stb.). Minden lakóközösségnek mások az igényei, elvárásai, ezért minden esetben egyedi ajánlatot teszünk a konkrét feladatok felmérése ismeretében.

 

 

 

Személyes bemutatkozást szoktuk preferálni, így a lakók átfogó információt kaphatnak cégünkről és egyúttal a felmerülő kérdésekre, aggályokra is választ tudunk adni.

A személyes megjelenés előre egyeztetett időpontban lehetséges!